Wie bezorgt mijn bestelling?

De bestellingen bij Relaxxz.nl worden op 2 manieren bezorgd: per post of door één van onze medewerkers.

Gratis bezorging door Relaxxz*

Wij nemen contact met je op voor het maken van een bezorgafspraak door onze bezorgdienst. We streven ernaar om jouw bestelling binnen de aangegeven leveringstermijn bij je thuis te bezorgen. Een groot deel van de verzendingen hebben we dan ook in eigen beheer. Wij doen ons uiterste best om samen met jou een geschikte leverdatum in te plannen.

Per post

Relaxxz verzend zijn pakketten met PostNL. Als je bestelling per post verstuurd wordt, ontvang je per e-mail een Track & Trace e-mail van zowel Relaxxz.nl als PostNL. In de Track & Trace e-mail staat een code waarmee je jouw pakket kunt volgen.

Levering buiten Nederland?

Wilt u graag een aankoop doen, maar woont u buiten Nederland? Neem dan contact met ons op, vervolgens kunnen wij kijken naar een eventuele mogelijkheid.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Relaxxz.nl streeft ernaar om jouw bestelling binnen de aangegeven leveringstermijn bij je thuis te bezorgen. Zodra de artikelen in ons magazijn aanwezig zijn, worden deze binnen 10 werkdagen geleverd. We maken hiervoor met jou een bezorgafspraak.

De levertijden van Relaxxz.nl zijn:
Op voorraad (levering binnen 3 werkdagen)
1 – 2 weken
2 – 4 weken
4 – 6 weken
De bovenstaande levertijden zijn verschillend per artikel. Bij elk artikel staat aangegeven wat de desbetreffende levertijd is. Zodra een artikel momenteel niet op voorraad is dan staat er duidelijk bij vermeld vanaf welke week het weer op voorraad is. Vervolgens geldt de levertijd van het desbetreffende artikel weer.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Het is mogelijk om je bestelling bij ons op te halen, het is van belang dat dit duidelijk vermeld wordt bij de notitie van de bestelling. Mocht dit niet gelukt zijn neem dan contact met ons op. Ga hiervoor naar het contactformulier, vul hier uw gegevens en bestelnummer in met de vraag om een ophaalafspraak in te plannen.

Wat gebeurt er als verschillende artikelen een verschillende levertijd hebben?

Bij Relaxxz.nl kan het voorkomen dat verschillende artikelen in je winkelmand verschillende levertijden hebben. Dit betekent dat je bestelling in etappes verzonden wordt, zodat je niet van de langste levertijd uit hoeft te gaan.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd afleveradres heb doorgegeven?

Mocht je per ongeluk een incorrect afleveradres ingevoerd hebben, neem dan direct contact met ons op via het contactformulier.

Zolang de bestelling nog niet verzonden is kunnen wij kosteloos het afleveradres aanpassen. Mocht het pakket al verzonden zijn en komt het wegens incorrecte gegevens weer retour, dan zullen wij de verzendkosten in rekening brengen. Binnen 7 dagen wordt dan het aankoopbedrag minus de verzendkosten teruggestort. Je kunt vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen met de correcte gegevens.

* Gratis levering in heel Nederland

Relaxxz.nl bezorgt alle bestellingen binnen Nederland gratis, m.u.v. de Waddeneilanden. Voor leveringen op de Waddeneilanden verzoeken we je contact met ons op te nemen.

Corona-update

Helaas heeft het coronavirus ook impact op de meubelbranche. Dit geldt voornamelijk voor de levertijd van de meubels. Wij doen onze uiterste best om de levertijden zo goed mogelijk in te schatten en dit te communiceren naar de klant. Ook wij hebben geen invloed op de levertijden, samen met onze leveranciers zorgen wij ervoor dat alle meubels zo snel mogelijk bij de klant komen, zodat zij van de nieuwe meubels kunnen genieten. Het grootste probleem voor onze leveranciers is om het schuim voor de meubels te krijgen.

Wij van Relaxxz hopen dat u hier begrip voor heeft. Mocht u een duidelijkere levertijd van een of meerdere producten willen weten, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via info@relaxxz.nl